Στέκι στο facebook για τους λάτρεις των αστυνομικών βιβλίων και γιατί να γίνεις μέλος!

Όπως όλοι ξέρετε πλέον, αγαπώ τα αστυνομικά και τα θρίλερ (κάτι μας είπες…)!

Μου άρεσαν από μικρή, τότε που διάβαζα «3 Ντετέκτιβ» – πόσο πίσω σας πήγα. Δεν ξεκίνησα όμως να διαβάζω συστηματικά ούτε στην εφηβεία, ούτε όσο σπούδαζα, ούτε και αμέσως μετά, αλλά τα τελευταία 3 χρόνια. Επίσης λόγω της δουλειάς μου αλλά και της καθημερινότητας μου, δεν προλαβαίνω να διαβάζω με τους τρελούς ρυθμούς που βλέπω ότι κάνουν άλλοι και πολύ θα ήθελα και εγώ (ζήλεια…).

Όπως καταλαβαίνετε δεν έχω στο ενεργητικό μου 1000+ βιβλία (ναι δεν ντρέπομαι να το πω, δεν είμαι κανένα ιερό τέρας στην ανάγνωση αστυνομικής λογοτεχνίας). Προσπαθώ όμως με κάθε βιβλίο που διαβάζω, μέσα από το matobookalo, να βοηθήσω και άλλα άτομα που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με μένα, να διαλέξουν σωστά το επόμενο βιβλίο τους.

Θα μου πείτε τώρα και έμενα τι με νοιάζουν όλα αυτά;

Εδώ είναι η ουσία! Επειδή λοιπόν δεν είναι πάντα εφικτό αυτό (να έχω άποψη για όλα) ή μπορεί απλά να μη θέλετε να παρακολουθείτε τις κριτικές μου (κακώς αλλά υπάρχει και αυτή η πολύ μικρή περίπτωση…) και να θέλετε να ακούσετε μια άλλη άποψη, σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για μια ομάδα στην οποία είμαι μέλος και στην οποία μπορείτε να βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε. Διευκρινίζω ότι δεν είμαι διαχειρίστρια στη ομάδα, ούτε ξέρω προσωπικά κανέναν από τους δημιουργούς της και δεν έχω κανένα προσωπικό όφελος. Είμαι και εγώ ένα απλό μέλος.

Αρχικά λοιπόν, μπορείτε να βρείτε την ομάδα στο facebook με το όνομα «ΦΙΛΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ» – εδώ σας έχω το link. Εάν είστε ήδη μέλη ξέρετε για τι μιλάω (οπότε διαβάστε και πείτε μου την άποψή σας-δεν έχω δίκιο;). Εάν όχι διαβάστε παρακάτω ποιοι και γιατί να γίνετε μέλη!

Ποιοι να γίνετε μέλη;

  • Όσοι αγαπάτε τις αστυνομικές ιστορίες!
  • Όσοι θέλετε να βοηθήσετε άλλους να διαλέξουν βιβλίο (μπορείτε να σχολιάζετε και στις δικές μου κριτικές εδώ στο matobookalo για τον ίδιο λόγο βέβαια).
  • Όσοι θέλετε να σας βοηθήσουν να διαλέξετε βιβλίο.
  • Όσοι θέλετε να γνωρίσετε/συνομιλήσετε με Έλληνες συγγραφείς αστυνομικής λογοτεχνίας οι οποίοι είναι πολύ πρόθυμοι να σας πουν την άποψη τους.
  • Όσοι θέλετε μια συνεχή ενημέρωση για αυτό το είδος βιβλίων.

Γιατί να γίνετε μέλη;

  • Η ομάδα αυτή δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Ελληνικής Λέσχης Συγγραφέων Αστυνομικής Λογοτεχνίας (Ε.Λ.Σ.Α.Λ.). Είναι μια αξιόπιστη ομάδα!
  • Η ομάδα (σε σχέση με άλλες) κρατάει υψηλό επίπεδο.
  • Οι συζητήσεις είναι σε πολύ φιλικό επίπεδο.
  • Έχει ωραίους διαγωνισμούς με αστυνομικά βιβλία για δωράκια!
  • Σίγουρα θα βρεθεί κάποιος να σας βοηθήσει και να σας πει την άποψη του, γιατί όλο και κάποιος θα έχει διαβάσει το βιβλίο που σας ενδιαφέρει.
  • Μπορείτε να πείτε την άποψή σας και να δείξετε τι βιβλίο διαβάζετε.
  • Μπορείτε να ενημερωθείτε για εκδηλώσεις και νέα της αστυνομικής λογοτεχνίας.
  • Πάντα υπάρχει μια συζήτηση σε εξέλιξη που μπορείτε να συμμετέχετε, απλά για να περάσει ευχάριστα η ώρα σας.

Λοιπόν αυτά είχα να σας πω και εάν δεν σας έπεισα, είτε δεν αγαπάτε την αστυνομική λογοτεχνία, είτε δεν είστε υπέρ των ομάδων. Αλλά για να διαβάσατε μέχρι εδώ μάλλον δεν ισχύει κανένα από τα δύο, άρα θα σας δω στην ομάδα σα νέα μέλη, έστω και για μια δοκιμαστική περίοδο.

Υ.Γ. Είναι δύσκολο να βρεις ομάδες στην Ελλάδα που να ασχολούνται μόνο με αυτό το είδος βιβλίων, οπότε εάν ψάχνετε καιρό κάποια ομάδα, όταν γίνετε μέλη θα νιώσετε ωραία. Ότι εκεί ανήκετε! Εντάξει ακούγεται λίγο μελό, αλλά εγώ που έψαχνα πολύ καιρό και δεν είχα βρει άλλη ομάδα, είχα χαρεί πολύ όταν έγινα μέλος. Αυτός ήταν και ο λόγος που έγραψα αυτό το άρθρο.

Εάν ξέρετε και άλλες τέτοιες ομάδες θα χαρώ πάρα πολύ να μου στείλετε link ώστε να ρίξω μια ματιά.

Αλεξάνδρα

 

2 Comments

Σχολιάστε

