Βαρέθηκες την γκρίνια;

Καλή χρονιά!

Ελπίζω οι πρώτες μέρες του χρόνου να ήταν όμορφες για εσένα, αλλά ακόμη και εάν δεν ήταν να θυμάσαι πως πάντα υπάρχουν οι επόμενες (spoiler για το που το πάω).

%ce%bf-%ce%ba%cf%8d%cf%81%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%b3%ce%ba%cf%81%ce%b9%ce%bd%ce%b9%ce%ac%cf%81%ce%b7%cf%82Τα παρακάτω στα γράφω με αφορμή τη γκρίνια που έχω ακούσει για το χρόνο που πέρασε και το «πόσο χάλια ήταν», στο πλαίσιο βέβαια της γενικής και χρόνιας γκρίνιας μερικών ατόμων.

Εάν ξέρεις τέτοια άτομα ή νιώθεις που και που ότι και εσύ μερικές φορές είσαι πιο αρνητικός από ότι θα έπρεπε, ρίξε μια γρήγορη ματιά σε ένα δικό μου παράδειγμα σχετικά με την περσινή χρονιά.

Δεν θέλω με τίποτα να νομίζεις ότι προσπαθώ να πω ότι είμαι ο γκουρού της αισιοδοξίας και ότι δεν γκρινιάζω ποτέ (αντιθέτως), αλλά προσπαθώ να βρω παραδείγματα στα οποία τα κατάφερα ώστε να προχωρήσω μπροστά.

Και ένα καλό παράδειγμα είναι η σχέση μου με τα βιβλία!

Διαβάζοντας το περσινό μου άρθρο για τη νέα χρονιά (αναφερόμουν στα χόμπι και στο τι μας κάνει χαρούμενους), με μεγάλη μου χαρά κατάλαβα ότι δε θα άλλαζα ούτε λέξη! Αυτά που πίστευα τότε, τα πιστεύω και τώρα και είμαι πολύ χαρούμενη που πέρασε ένας χρόνος ο οποίος με έκανε πλουσιότερη. Προσπάθησα να κάνω ότι είπα και τελικά κατάφερα πολλά!

Και εδώ σου έχω μερικές αποδείξεις για να καταλάβεις τι εννοώ…

  1. Συνέχισα το matobookalo και γνώρισα κάποιους σαν εσένα -όχι πολλούς για να είμαι ειλικρινής αλλά αρκετούς για αρχή!
  2. Διάβασα 42 βιβλία. Όχι όσα θα ήθελα αλλά σίγουρα παραπάνω από αυτό που πίστευα ότι θα καταφέρω!
  3. Απέκτησα αρκετά -αδιάβαστα ακόμα- βιβλία!

Είδες;

Μπορεί για σένα να είναι απλό και αστείο αυτό το παράδειγμα.

Για μένα όμως ΟΧΙ!

Γιατί αυτού του είδους οι θησαυροί είναι που μας κάνουν πλούσιους και κάνουν την κάθε μέρα πιο όμορφη!

Θα μπορούσα να μην είχα κάνει τίποτα από αυτά και να είχα σταματήσει πχ όταν οι φίλοι μου παραπονέθηκαν ότι δε βγαίνουμε όσο συχνά θα ήθελαν. Αντί για αυτό όμως εγώ μοίρασα το χρόνο μου,  τα κατάφερα και στο τέλος ένιωσα χαρούμενη και ευγνώμων!

Επανερχόμενη τώρα στο λόγο που γράφω αυτό το άρθρο και αφού σου είπα το προσωπικό μου παράδειγμα για το 2016, θα ήθελα να σε παρακαλέσω από δω και μπρος

  • να μη γκρινιάζεις μόνιμα,
  • να μην έχεις αρνητική στάση,
  • να μην μένεις στα ίδια εάν δεν σ’ αρέσουν,
  • να μην αφήνεις τις μέρες να περνούν άσκοπα και
  • να μην περιμένεις θαύματα και σωτήρες.

Αντί γι αυτά,

%ce%b7-%ce%ba%cf%85%cf%81%ce%af%ce%b1-%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%8d%ce%bb%ce%b1ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕ!

Σκέψου τα θετικά της ημέρας που πέρασε,

βρες τι μπορείς να διορθώσεις και αν δεν τα καταφέρεις συνέχισε ξανά την επόμενη.

Να είσαι ευχαριστημένος ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ, όχι μόνο γιατί οι άλλοι μπορεί να μην τα έχουν, αλλά γιατί μπορεί ΕΣΥ ξαφνικά πλέον να ΜΗΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ.

Και πάνω από όλα, να θυμάσαι πως στη ζωή ποτέ δεν είναι αργά να ανακαλύψεις τι είναι αυτό που σε κάνει χαρούμενο και να βουτήξεις σε αυτό με όλο σου το είναι!

Σε όλα αυτά που σου είπα ξέρω ότι υπάρχουν οι εξαιρέσεις, η αντίθετη πλευρά, τα «αλλά», τα «ίσως αν» και κυρίως τα «δίκιο έχεις αλλά δεν είσαι στη θέση μου», προσπάθησε όμως έστω για αυτή τη φορά να ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.

Απλά άνοιξε τα μάτια σου καλά και βρες την ομορφιά γύρω σου!

Ελπίζω πραγματικά όλα αυτά που σου είπα να τα ήξερες, να τα θυμόσουν και να τα έκανες ήδη και απλά να «σπατάλησες» 3 λεπτά για να διαβάσεις το άρθρο.

Αν όμως όχι, ελπίζω να σε βοήθησα να αλλάξεις λίγο τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα.

Εάν έχεις κάποιο φίλο που είναι έτσι, πες του αυτά που διάβασες με δικά σου παραδείγματα, ώστε να δει ότι μπορεί και εκείνος να αλλάξει!

Μετά θα νιώσεις και εσύ καλύτερα επειδή βοήθησες!

Στο υπόσχομαι!

Αλεξάνδρα

Υ.Γ. 1  Σε ευχαριστώ που είσαι ακόμα εδώ!

Υ.Γ. 2 Είναι η πρώτη φορά που δεν σου ζητάω να μου πεις την άποψή σου, εκτός εάν θες. Μου αρκεί που διάβασες τι είχα να πω και η υπόσχεση που μου έδωσες σιωπηλά ότι θα τα σκεφτείς σοβαρά!

Υ.Γ. 3 Το άρθρο γράφτηκε τυχαία τώρα -αρχή του έτους- επειδή τώρα διάβασα το περσινό. Μην συνδυάσεις την αλλαγή σου με το μότο «Νέα χρονιά – νέα αρχή!» (Χμ… Κάτι μου θυμίζει.. Εντάξει ίσως άλλαζα κάτι στο περσινό άρθρο…). Αυτός ο «ψυχαναγκασμός» με τους στόχους της νέας χρονιάς σπάνια πιάνει τελικά. Διάλεξε μια ΤΥΧΑΙΑ ΜΕΡΑ και ξεκίνησε να είσαι ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ. ΕΣΥ αποφασίΖΕΙΣ από πότε θέλεις να ΖΕΙΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!

Σχολιάστε

