Σε ζηλεύω…

Σε ζηλεύω! Σε ζηλεύω πολύ!

Αλλά πρόσεξε. Δε σε φθονώ.  Απλά σε ζηλεύω με την έννοια του θαυμασμού.

Που προλαβαίνεις και γράφεις στο blog σου,

που έχεις χρόνο να βρεις πληροφορίες και να μας παρουσιάσεις ωραία άρθρα,

που μπορείς να μπεις στα blog που σ’ αρέσουν και να διαβάσεις τα άρθρα,

που τα καταφέρνεις  να μιλήσεις με τα παιδιά που τα γράφουν

και κυρίως που μπορείς να κρατάς ένα σταθερό περίπου ρυθμό σε όλα αυτά.

Εάν όμως δεν είσαι έτσι τότε με καταλαβαίνεις.

Δεν έχω πάντα χρόνο να γράψω για κάτι που μ’ άρεσε, να παρουσιάσω πράγματα που θα ήθελα, να ανανεώνω το Facebook / Instagram / Twitter μου και να πάω στα blog σας να διαβάσω τα πολύ ωραία άρθρα και να πατήσω like ώστε να δείτε ότι ΝΑΙ τα άρθρα σας μου αρέσουν πραγματικά και συνεχίστε την καλή δουλειά!

Και για του λόγω του αληθές, χάθηκα τώρα εδώ και 15-20 μέρες.

Άουτς.

Δεν είχα χρόνο λόγω της δουλειάς αλλά κυρίως, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν είχα κουράγιο. Ήμουν πτώμα (και συνεχίζω να είμαι εδώ που τα λέμε, απλά τώρα μπαίνω σε άλλο κύκλο στη δουλειά μου και ίσως βελτιωθεί η κατάσταση.) Εντελώς ξεζουμισμένη.

Κάθε μέρα ένιωθα όλο και πιο άσχημα.

Ε, την Παρασκευή είπα δεν πάει άλλο. Μέσα στο ΣΚ θα εμφανιστώ με νέο υλικό.

Όμως ήθελα να ξέρεις πως δε σε ξέχασα. Δεν τα παράτησα, παρά την κατάσταση.

Και τώρα επέστρεψα. Οπότε θα έχει ενημέρωση για νέες κυκλοφορίες βιβλίων ώστε να ξέρουμε τι να διαλέξουμε. Σύντομα θα έχει και κριτική για το βιβλίο που διαβάζω τώρα «Η πόλη των κατόπτρων» το 3ο της σειράς από την τριλογία του Justin Cronin, γιατί είμαι σχετικά προς το τέλος του.

Σε ευχαριστώ για την κατανόηση και την στήριξη!

ΥΓ:  Την (άσχετη με το θέμα) απλή καλοκαιρινή φωτογραφία από Κέρκυρα, την έβαλα στο άρθρο για να σε ταξιδέψω λιγάκι.

4 Comments

  1. Ξέρεις πόσο πολύ μου άρεσε που σε διάβασα; Γιατί το blog σου έχει πολύ συγκεκριμένη θεματολογία (πράγμα που σύμφωνα με τους γκουρού του blogging θα του χαρίσει μεγάλη επιτυχία) και δεν μου επιτρέπει πάντα να σχολιάσω κάτι. Ένα βιβλίο θα το βρω ενδιαφέρον, κάποιο άλλο δεν θα είναι στα γούστα μου, αν σχολιάζω συνέχεια έτσι πιο πολύ κουραστική θα καταντήσω παρά θα σε στηρίξω.
    Οπότε χάρηκα πολύ που σε διάβασα σε ένα τέτοιο κείμενο. Ένιωσα ότι είμαι και συζητάω με μια φίλη!
    Το να βρίσκεις συνέχεια περιεχόμενο, το οποίο να είναι απόρροια των σκέψεων σου δεν είναι εύκολο. Γιατί εξαρτάται από πολλά πράγματα: έμπνευση, χρόνο, διάθεση. Είναι πολύ φυσικό λοιπόν, να μην έχουμε συχνές αναρτήσεις! Πόσο μάλλον εσύ, που για να κάνεις προτάσεις βιβλίων ειδικά, πρέπει να τα έχεις διαβάσει, κάτι που είναι χρονοβόρο. Και χρόνος δεν υπάρχει πάντα!
    Κάνεις πολύ καλή δουλειά εδώ, εύχομαι να συνεχίσεις έτσι, με το ίδιο μεράκι και θα δεις πως ακόμα και όταν χάνεσαι, όταν θα γυρνάς, θα νιώθεις την ίδια χαρά.
    Εύχομαι να πάνε τα πράγματα καλύτερα στη δουλειά , ώστε να έχεις περισσότερο χρόνο για όσα αγαπάς 🙂
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρίνα για τα καλά σου λόγια! Ήταν πολύ όμορφα όσο μου είπες και χάρηκα πολυ! 🙂 🙂 🙂 Μου άρεσει να ξέρω οτι οι άλλοι με νιώθουν φίλη τους και αυτό πραγματικά επιδιώκω. Να γίνουμε μια όμορφη παρέα. Γι αυτό στεναχωρίεμαι που δεν τα καταφέρνω πάντα να διαβάσω τα άρθρα σας ενώ θα ήθελα τόσο πολύ. Αλλά όσο μπορώ θα είμαι δίπλα σας και εγώ! 🙂 Όταν ακούω τόσο θετικά σχόλια ειδικά από άτομα σαν εσένα με τόσο ωραίο blog, παίρνω δύναμη! 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

